Adult Sex Hikayeleri

Türkiyenin Her ilinden En Güzel Sex Hiikayeleri Paylaşılmaktadır.

29 Ocak 2019 Salı

Öğrenci Evinde Sikiş Hiakyesi

Ormana yakın bir evimiz mevcut geceleri 2-3 aydır spor porno yapıyorum ve ogünde spor için çıkmıştım lakin hava kararmak üzereydi yavaş,yavaş yürüyüş ve sonra koşmaya başladım ormanın içinde,bir ses duydum 2 genç mangal yakmış rakı içiyorlardı,bende afiyetle yiyin dedim saol,gel beraber olsun dediler bende olur bir bardak rakı içerim severim rakıyı baylar,sonra tanışmaya başladık işte rakıyı içtim tekrar doldurdular ,birdaha derken ben kafayı bulmuşum,onlarda çakır baş olmuştu sonra ben sarhoşluktan sex konusunu açmışım ve herşeyi anlatmışım bunlara kızlara talep duymadığımı ve götten sikilmek istediğimi felan.

Onlarda kafaları iyi olduğundan biz sikelim değişim olur grup porno seks yapmaktayız demişler inanın hatırlamıyorum okadar, kafam kıyak olmuş sonradan bana anlattılar ertesi gün, bende derhal onlar öyle değince birinin yarrağa sarılmışım ve hiç siktirmedim kendimi korkuyorum demişim onlar ise yavaş,yavaş,alışırsın demişiler,ve birine sakso çekerken öteki arkama geçip donumu sıyırıp, göt deliğime sikini dayamış dahi,hafifçe,hafif bastırmaya başlıyordu porno hissetmiştim acıdan,ve tükrükleyip yeniden sikini içime kafasını soktu süratlica ben ağzımdaki yarağı bırakıp ah,, yavaş acıyor deiyerek bağırmışım,lakin dinlemiyorlardı biri zorla ağzıma öteki ise götüme girmişti bir kac dakika gitti geldi içimde ve içime boşalmış olduğunı hissettim,sonra benim işim tmm dedi öbürüne ve diğeri arkama geçmişti onun kamışı ufaktı hiç bişey anlamamıştım fakat bende keyif alıp bu iki gençle boşalmayı yaşamıştım anal yarağış yaparak baylar hala,buluşup porno ormanda sikiş yapıyoruz küme yarağış hemde 1 yıldır iyi günler.
porno
porno

21 Ocak 2019 Pazartesi

Öğretmenimi Siktim

Merhaba Adım Merve Cografya Öğretmeniyim Boyum 1:70 Civarlarında 60 kilo seviyesinde kalçalarımda Büyüktür Ve Yürürken Ciddi Derecede Sallanıyor Ve Titriyor Endrüstride Ögretmenlik Ettigim İçin mütevazı adam Ögrenciler Var Ben evli biriyim Ve kahramanlıyım . Yine bir sabah uyanmıştım ve kahvaltımı edip üsbütüne kırmızı bir bol gönlek giymiştim altan ise Epeybi Dar Sip kara Pantolon giymiştim aynaya arkamı dönüp baktıgımda göbütün ciddi derecede sallanıyodu ve titriyodu arabama binip okula geldiğimde arabamdan inip arka kapıyı açıp kitapları alırken tüm okulun gözü üsbütündeydi ögertmenler odasına gidip günayfdınlaştıktan sonra ders zili çaldı tam kapıyı açıyoken sınıfın önlügümü almayı unutmustum ama olsun dedim bidaha aşşagıya inemezdim 4 katlıydı okul sonra sınıfa girdim yerime geçtim bacak bacak üzerine atıp defreri doldururken kafamı sınıf tammı diye kaldırıp duvar yönüne baktıgımda ömer Sikiyle Oynuyodu ve bacaklarıma bakıyodu sonra göz göze geldik kokmus olmaliki hemn önüne döndü ve bende geçiştirdim sonra derse başladık tahtaya bişeler yazıp söylediktan sonra şunları yazın dedim ve yerime oturup telefonla oyun oynamaya başladım kafam arkama yaslandım ve hafif saga dogru kayıp yaslandım tekrar ve ömere baktım sonrasında busefer sikiyle adeta 31 çekiyodu bantolonu dışından ben kararlı olmak amacıyla başımı egdigimde ömer elini çekti ve ömerin pantolonu adeta çadırı geçtim gökdelen olmustu hafiften bi sulandım ve boşver dedim ve ders sona erdi ben telefondaki oyuna level amacıyla daldım ve herkees çıktı bende kalktım ve ömer geldi hocam ben alıyım dedi kitapları tamam al dedim ve paçalarımı indirmek amacıyla egildigimde kısaca domaldıgımda ömerin önünde sessiz sedasız bir oh yes sesi geldi ve ben arkamı döndüm ömere baktım ve ne oldu ömer dedim ve ömer bana çok güzelsiniz hocam dedi bende tşk ettim ve önden yürürken götümün sallanması ve titremeesini dayanamayacakki beni azdırmaya çalışıyo sesisce off nazaran bak o götü ne sikerim türünde fısıldanıyo ve sonrasında koridora çıktım ve fısıldamayı kesti ve okul bitmişti ve arabamla gidiyoken ömer tekti aldım otomobile evine kadar götürdüm ömeri ve sonrasında evinde hocam buyrun gelin bi çayımızı amacıyla annemlerede derslerimi dersiniz dedi bende yok ömer diğer süre dedm ve ( ha ayrıca ömerin gözü hep bacaklarıma kayıyo konusurken ) çok ısrar etti ve bende tamam hadi bakalım dedim ve gittik evine anahtarla kapayı açtı merdüvende hep arkamda o gütü ne sikerim türü fısıldanıyodu hem de bi ara elini hissetim hafif fakat arkama bakıp güldüm ve devam ettim sonrasında eve girdik evde kimse yoktu ömer alla alla nerde şunlar ya dedi bana hocam siz geçin oturun gelirler birazdan dedi ve içeri gitti ben sag omuzumu kotuga dayadım bacak bacak üzerine attım ve kalaçalarım dolgun oldugundan çok büyük duruyodu ve ömer geldi derhal gözü kalçfakat kaydı ve uturdu bana hiç bakmadı ömer 1-2 dk hiç konusmadan ben ona baktım o göbütüne bakarak sikiyle oynamaya başladı hafifçe hafifçe bende ee ömer eviniz güzeliş dedim evet hocam güzel dir evimiz dedi ve yine sessizlige bürülerek sikiyle busefer dahada dikkat çekici oynayaram kalçfakat bakmaya başladı tekrar sonrasında annenler gelene kadar bana bi evi gezdirirmisin dedimve tabi hoacam dedi ve odaları gez meye başladık ve evvelce ömerin odasına gittik yatak odasında yataga oturdum ve saga donük ve bacak baka üzerine atarak ömerin kitapklarına bakıyodum ki ömer bi anda titreye titreye ohh çekti sesli oldu deim ve hiç hocam dedi elini bi çekti sikinden ıslak hep sonrasında güldüm ve diger odaya giderken ömer bana hocam kalçalarınız çok güzel sallanıyo dedi ve bende hadiya kalçalarma ni ye bakıyon dedim oda çk güzeller hocam dedi ve kalçalarınız bbu halde keyfinız nasıldır acaba dedi ve bende tamam cıvıma eddim ve peki hocam dedim ve öteki odaya girdik bu oda ablasınındı sanırım pembe pembe ben pencereyi açtım hafif domalmış şekilde dışarı bakarken ömer bi anda bna yaslandı ve siki çok büyük degildi ama hissediyordum göbütünde ve ilk başta reaksiyon vedim geri kaçmaya çalıştım ama izin vermedi ve 1 senedir bunun hayalindeyim hocam ne olur izin verin bıraz dedi ve pijomasında sikini çıkararak pantolonuma saplamaya başladı ven sulanmaya başladım ve tamam bırak dedim beni ve yüzümü döndüm ve beni istiyormsun dedim ve herşeyden çok dedi ve içimden aslına bakarsan 4 aydır kocamdan ayrıyım kocam istambu da idi bende ne olaak dedim ve emirin elini baldırıma koyarak kaldırdım ve onun bakcagının arasını soktum ve ömeri yataga atım esasen pijoması yoktu çıkarmıstı üstekinide çıkardı ben de süratli süratli soyundum ilk deneyiminmi dedim ve ewt dedi peki dedim ve yalama yok dedim derhal sikip çıkacam dedim annenler gelmeden deidm ve tamam hocam dedi ve beni yataga domaltıp sikmeye başladı küçüktü yarağı acı hissetmiyordum saçlarım düm düzdü ve tuttup çekmeye başdı kendisine dogru beni ve dahada ertlerşti hocam götünüz çok güzel dalgalanıyor dedi ve 2 dk sonra çıkıp içimden pantolonunuzu giyin ddei bana ve bende niye boşalmıyacanmı dedim ve hayır dedi niye dedim hocam giyin dedi lütfen peki dedim ve giydim üsbütüne de giydim ve çorabımı giymek amacıyla domaldıgımda arkamda ohhhhh diyi çok kuvvetli bi şekilde ses geldi boşalıyodu pantolonumun üzerine ve ben de karşı çıkamadım ve ilk dölü saçıma kadar geldi ikincileri filan hep sipkara pantolonumun üzerini ben beyaz etmişti hocam kusura bakmayın hep pantolonunuzun amacıylande sizin götünüz varken ona boşalmak istedim dedi ve iyide ben eve nası gidecem dedim ve bana bi havlu verdi bunu otomobilinizin koltuguna koyun dedi otomobil zaten hemn evin ünündeydi tamam canım dedim ve dudagında öpbütünve ölye dona kaldı ve bende üsütümü giyip çıktım geride bıraktığımız gün beni ömer okulun spor odasında sikti ona deidim ki nekadar sert olursan notların o denli iyi olur dedim ?

15 Ocak 2019 Salı

Dayımın Kızını Deli Gibi Siktim

                            Dayımın Kızı İle Sikiştim

mümkün değildi. Doğum kontrol hapı kullanıyordu. Sex hikayeleri  Hap kullanırken hamile kalınmazdı. Kahrolası haplar bu işe yarıyordu zaten. Bir bebeği olamazdı. Ben’le çıkıyordu ve o da baba olmaya hazır değildi. Ben ondan sekiz yaş küçüktü. Tanrı aşkına, bu adam seksenli yıllarda doğmuştu; daha bir çocuk sayılırdı. Katy o güzelim, özel dekore edilmiş evindeki Fas usulü taş zemine çöküp başını ellerinin arasına gömdü. Sorular zihninde kontrolsüzce dönüp dolaşıyordu. Kariyeri ne olacaktı? Ya hayatı? Herkes nasıl karşılayacaktı? Annesi ne diyecekti? Katy’yi, erişkinliğe adım attığı günden beri kendi Sex hikayeleri düştüğü tuzağa düşmemesi için sürekli uyardığı için çok sarsılacağı kesindi.

 Annesi evlenip çocuk doğurmak zorunda kalmasa o berbat sesine rağmen Las Vegas’ta bir yıldız olacağına inanırdı. Ona göre şimdi İspanya daki villasında yaşıyor, kaybettiği zamanı telafi etme çabasıyla birçok geceyi arkadaşlarıyla birlikte karaoke barlarda geçiriyordu. Annesinin ilk sorusu, “Hangi heriften?” olacaktı. Katy uzun zamandır ona ilişkilerinden bahsetmiyordu çünkü erkek arkadaşları çok sık değiştiği için annesi artık bu konuyla ilgilenmeyi bırakmıştı. Ama Katy son birkaç aydır kendi tanımıyla Ben’le “takıldığı” için en azından bebeğin Sex hikayeleri ondan olduğunu biliyordu. Diğer yandan ilişkilerinin bu kadar yolunda gitmesine de şaşırıyordu. Birbirlerini arayacaklarına asla söz vermiyor, içlerinden gelince arıyorlardı.

tanıştırıyorlardı ama aşk ilişkisi olmadığını da özellikle belirtiyorlardı. Birbirlerinin anne babasıyla tanışmak gibi bir talepleri de yoktu. Ben, Katy nin çalıştığı gösterişli reklam dünyasını tiye alıyor, Katy de Ben in bir yıl içinde milyon tane okul tatili olmasıyla ve Neighboursı izleyebilmek için eve her zaman tam vaktinde gelmeyi başarabilmesiyle dalga geçiyordu. Katy onu şaşkın bir ifadeyle dinleyen Daniela kahkahalar eşliğinde, “Benden hiçbir şey talep etmiyor. Hem de açık sözlü ve benden genç,” diye Ben’den bahsetmişti. “Kendimden genç erkeklerle çıkmayı neden daha önce denemedim bilmiyorum,” diye eklemişti. “Hayatı ciddiye alamayacak kadar genç. 

Dolayısıyla çok eğleniyoruz. Evliliği düşünmeyecek kadar genç olduğu için ondan iş ciddiye binmeden nasıl kurtulacağımı planlamakla uğraşmıyorum. Yani her şey harika.” Spor tutkunlarıyla gece gezmelerinden kurtulduğu için de rahatlamıştı. Kızlar onu arayıp görüşmek için yalvarıyordu ama Katy sürekli bir bahane buluyordu.  Sex hikayeleri Dolayısıyla bir süredir Ben in olmadığı içki âlemleri, gecenin sonunda tehlikeli biçimde öpüşüp koklaşmalar, daha da tehlikelisi, tek gecelik ilişkiler olmuyordu. Katy aniden doğrulup takvimi elinden düşürürken, “Lanet olsun!” diye haykırdı. “Hayır, hayır, hayır, hayır, hayır” diye tekrarlayıp dururken takvimi tekrar aldı. “Lütfen olmasın, Tanrım lütfen bunu bana yapma.”

sex hikayeleri